Silniki do Dronów
- Nowy
Silnik T-MOTOR PACER V2 P2207 1950KV 2550KV

- Nowy
Silnik T-MOTOR PACER V2 P2306 1950KV 2550KV

- Nowy
Silnik T-MOTOR F2203.5 1500KV 2850KV

- Nowy
Silnik T-MOTOR F2004 1700KV 3000KV

- Nowy
Silnik T-MOTOR F1404 3800KV 4600KV

T-MOTOR VELOX V2 V2207 1750KV 1950KV 2550KV

T-MOTOR VELOX V2 V2306 1950KV 2400KV

Silnik KO Demon Seed CRYO 2208 1750kV 1900kV 2540kV 4-6S

Silnik KO Demon Speed 2208 1850KV 2050kV

Silnik KO Method X-Class 430KV

Silnik KO Method SWR 2210 2200KV RaceX Oil Cooling ACPC

Silnik KO Method SS - 2210 2500KV RaceX Oil Cooling ACPC

Silnik KO Method Drag 2210 2250 2600KV RaceX Oil Cooling ACPC

Silnik KO Method D Drag 2210 2250KV (Silver + Gold)

Silnik KO Method R 2207.5 Race Spec 1850kV 2000KV

Silnik KO Method F 2307.5 1800kV 2000kv 2540kv

Silnik T-MOTOR F1303 5000KV Toothpick

Silnik KO Demon Seed 2208 1750kV 1900kV 2540kV 4-6S

T-Motor Silnik Pacer P2306.5 2400kV

Silnik Happymodel EX0802 19000KV 25000KV


BetaFPV 2004 1700KV Brushless Motors(4pcs)

Silniki BetaFPV 1505 3600KV 3-4S 4pcs

Silniki BetaFPV 1404 3800KV 3-4S 4pcs

Silnik T-Motor F90 1500kV 2806.5 Long Rage

Silnik T-Motor Velox V2306 2400kv

Silnik MCK 2207.5 V3 1910kV T-Motor

AVIFLY Mini RaceWire RED LED Motor Wire

AVIFLY RaceWire RGB LED Motor Wire


T-Motor Silnik Pacer P2306.5 2400kV


W modelarstwie stosowane są przede wszystkim bezszczotkowe silniki, trójfazowe. Silnik dobiera się w zależności od wielkości modelu i jego przeznaczenia, a najważniejszymi parametrami są rozmiar oraz kV silnika (ilość obrotów na volt). Producenci silników bardzo często podają konkretne wyniki testów, w których podają takie informacje jak, pobór prądu, ciąg przy danym śmigle co znacząco ułatwia wybór odpowiedniego silnika.