Silnik KO Method SS - 2210 2500KV RaceX Oil Cooling ACPC

207,77 zł

145,44 zł Zniżka -30%

Producent:
KO
Ilość:
9
Wysyłka:

Dzisiaj!

Dostępność:
Dostępny w magazynie
Dostawa:
Za darmo Sprawdź koszty dostawy
Prezent

Już wkrótce!

Produkty powiązane

Silnik KO Method SS - 2210 2500KV

Silnik Method SS został zaprojektowany z przeznaczeniem do wykorzystania go w dronach FPV typu latające skrzydło. Silnik ten posiada cechy silnika SWR jednak producent zdecydował się na zastosowanie konfiguracji 10 polowej co zapewnia dużą ilość mocy!

Cechy szczególne: 

  • Wbudowany system aktywnego chłodzenia ACPC
  • System smarowania olejem RaceX
  • Możliwość odkręcenia bazy silnika wraz z zbiornikiem oleju
  • Zastosowane otwarte łożyska umożliwiające lepsze chłodzenie oraz smarowanie
  • Wał wykonany z tytanu
  • Baza oraz dzwonek wykonany z najwyższej jakości aluminium
  • Wysokiej jakości magnesy 
  • Strator Cyro, odporny na skrajne temperatury umożliwiający korzystanie z sprajów Cyro
  • Sylikonowa zatyczka umożliwiająca szybką i łatwą wymianę oleju

Silnik do drona typu latające skrzydło

W tym silniku zastosowano wiele nowatorskich rozwiązań których nie możemy zobaczyć u innych marek. Posiada możliwość odkręcenia bazy silnika wraz z zbiorniczkiem oleju który umożliwia z korzystania systemu smarowania olejem RaceX, użytkownik posiada możliwość odkręcenia pierścienia ACPC w zależności od potrzeb.

W przypadku korzystania z silnika z zamontowanym pierścieniem ACPC należy zadbać o poprawny montaż silnika w taki sposób aby nie blokować przepływu powietrza. Uniemożliwienie przepływu powietrza może skutkować uszkodzeniem silnika.

Firma "KO tech" jest pierwszą firmą na świcie która zaimplementowała system chłodzenia w silniku bezszczotkowym wykorzystywanym w modelach który nie jest oparty na wentylatorach czy łopatach.

Tradycyjnie wykorzystywane wentylatory lub łopaty które są wbudowane już na etapie produkcji w dzwonki posiadają dwie znaczące wady. Pierwszą z nich jest fakt, że silniki się różnią w zależności od kierunku obrotu, kiedy to w większości obecnie produkowanych silników nie rozróżnia się silnika CW i CCW tylko są takie same, a w przypadku zastosowania takiego chłodzenia gdy został zastosowany silnik który został zaprojektowany do obrotu w inną stroną chłodzenie stanie się zupełnie nieefektywne. Drugą z wad jest fakt, że zastosowanie wentylatora lub łopatek wbudowanych w silnik znacząco  osłabia jego osiągi, zwiększa się czas reakcji, dostępna ilość obrotów silnika oraz moment obrotowy znacząco spada.

Silnik do drona typu latające skrzydło
Baza silnika KO

Firma KO stworzyła system ACPC który spręża powietrze bezpośrednio w dzwonku, które następnie jest pchnięte bezpośrednio na stojan oraz magnesy.

Niższe temperatury silnika, znacząco zwiększają moment obrotowy oraz responsywność drona w całym zakresie obrotów. Konstrukcja systemu ACPC jest używana jako przeciwwaga co znacząco redukuje ilość użytego środka używanego do wyważania dzwonków silników.

Dzięki użyciu mniejszej ilości środka zapewnia, zmniejsza się waga dzwonka dzięki czemu polepsza się czas reakcji, modelu.
 

W silnikach bezszczotkowych wydajność jest zależna od temperatury stratora, magnesów oraz uzwojenia. Firma KO odkryła, że jest to jedna z przyczyn która ogranicza silniki przed uzyskiwaniem lepszych osiągów.  Aby poradzić sobie z tym problemem został opracowany specjalny spray CYRO który zamraża silnik doprowadzając go do temperatury około -30°C (zależnie od temperatury otoczenia) co obniża temperaturę komponentów silnika gwarantując poprawę osiągów.  Podczas opracowania CYRO producent napotkał wiele problemów, ponieważ zwyczajna powłoka uzwojenia pęka podczas jego użycia, więc została opracowana specjalna powłoka która może być używana wraz z sprejem CYRO a dodatkowo chroni uzwojenie przez korozją mogącą powstać podczas skraplania wynikającego z różnicy temperatur. 
Użycie środka jest łatwe i szybkie, wystarczy jedynie spryskać silnik aby go zamrozić!

 

°

°

Specyfikacja:

  • Magnesy: 52SH
  • Łożyska: EZO 9x4x4
  • Powłoka stratora: Japońska stal 0.15 nikkon
  • Wał: Tytanowy
  • Rozmiar stratora: 2210
  • Zasilanie(Lipo): 3-4s
  • Długość przewodów: 150mm
  • Materiał z którego został wykonany dzwonek: Aluminium 7075
  • Materiał z którego została wykonana baza: Aluminium 7075
  • Rozstaw otworów montażowych: 16x16mm
  • Uzwojenie wykonane z wysokiej jakości miedzi 99.9% 180d
  • System chłodzenia ACPC
  • Możliwość od kręcenia bazy od silnika
  • System smarowania olejem
  • Wbudowana pompa oleju
  • Kontrola jakości uzwojenia przeprowadzona na napięciu do 500v przy małym natężeniu
  • Dynamicznie dwuetapowo dynamicznie wyważany dzwonek
  • Waga: 45g z pierścieniem, 42g bez pierścienia ACPC
Kupując sztuk Rabat Możesz zaoszczędzić

Facebook Comments ()

Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Akceptuj Więcej informacji Odrzuć