Silnik KO Method SS - 2210 2500KV RaceX Oil Cooling ACPC
Produkty powiązane
Zestaw 4 tytanowych kluczy imbusowych 1,5/2,0/2,5/3,0


Kategorie
Elektronika Drony Sportowe
Ciekawe Propozycje
HappyModel TinyWhoop Mobula6 FlySky/FrSky 19000kV/25000kV Odbiornik-FrSky, kV obroty-25000kV
Zestaw 4 tytanowych kluczy imbusowych 1,5/2,0/2,5/3,0
Cechy szczególne:
W tym silniku zastosowano wiele nowatorskich rozwiązań których nie możemy zobaczyć u innych marek. Posiada możliwość odkręcenia bazy silnika wraz z zbiorniczkiem oleju który umożliwia z korzystania systemu smarowania olejem RaceX, użytkownik posiada możliwość odkręcenia pierścienia ACPC w zależności od potrzeb.
W przypadku korzystania z silnika z zamontowanym pierścieniem ACPC należy zadbać o poprawny montaż silnika w taki sposób aby nie blokować przepływu powietrza. Uniemożliwienie przepływu powietrza może skutkować uszkodzeniem silnika.
Firma "KO tech" jest pierwszą firmą na świcie która zaimplementowała system chłodzenia w silniku bezszczotkowym wykorzystywanym w modelach który nie jest oparty na wentylatorach czy łopatach.
Tradycyjnie wykorzystywane wentylatory lub łopaty które są wbudowane już na etapie produkcji w dzwonki posiadają dwie znaczące wady. Pierwszą z nich jest fakt, że silniki się różnią w zależności od kierunku obrotu, kiedy to w większości obecnie produkowanych silników nie rozróżnia się silnika CW i CCW tylko są takie same, a w przypadku zastosowania takiego chłodzenia gdy został zastosowany silnik który został zaprojektowany do obrotu w inną stroną chłodzenie stanie się zupełnie nieefektywne. Drugą z wad jest fakt, że zastosowanie wentylatora lub łopatek wbudowanych w silnik znacząco osłabia jego osiągi, zwiększa się czas reakcji, dostępna ilość obrotów silnika oraz moment obrotowy znacząco spada.
Firma KO stworzyła system ACPC który spręża powietrze bezpośrednio w dzwonku, które następnie jest pchnięte bezpośrednio na stojan oraz magnesy.
Niższe temperatury silnika, znacząco zwiększają moment obrotowy oraz responsywność drona w całym zakresie obrotów. Konstrukcja systemu ACPC jest używana jako przeciwwaga co znacząco redukuje ilość użytego środka używanego do wyważania dzwonków silników.
Dzięki użyciu mniejszej ilości środka zapewnia, zmniejsza się waga dzwonka dzięki czemu polepsza się czas reakcji, modelu.
W silnikach bezszczotkowych wydajność jest zależna od temperatury stratora, magnesów oraz uzwojenia. Firma KO odkryła, że jest to jedna z przyczyn która ogranicza silniki przed uzyskiwaniem lepszych osiągów. Aby poradzić sobie z tym problemem został opracowany specjalny spray CYRO który zamraża silnik doprowadzając go do temperatury około -30°C (zależnie od temperatury otoczenia) co obniża temperaturę komponentów silnika gwarantując poprawę osiągów. Podczas opracowania CYRO producent napotkał wiele problemów, ponieważ zwyczajna powłoka uzwojenia pęka podczas jego użycia, więc została opracowana specjalna powłoka która może być używana wraz z sprejem CYRO a dodatkowo chroni uzwojenie przez korozją mogącą powstać podczas skraplania wynikającego z różnicy temperatur.
Użycie środka jest łatwe i szybkie, wystarczy jedynie spryskać silnik aby go zamrozić!
Specyfikacja:
Kupując sztuk | Rabat | Możesz zaoszczędzić |
---|
Facebook Comments (