Silnik KO Method SS - 2210 2500KV

207,77 zł

Producent:
KO
Ilość:
8
Wysyłka:

W poniedziałek

Dostępność:
Dostępny w magazynie
Dostawa:
Za darmo Sprawdź koszty dostawy
Prezent

Już wkrótce!

Produkty powiązane

Silnik KO Method SS - 2210 2500KV

Silnik Method SS został zaprojektowany z przeznaczeniem do wykorzystania go w dronach FPV typu latające skrzydło. Silnik ten posiada cechy silnika SWR jednak producent zdecydował się na zastosowanie konfiguracji 10 polowej co zapewnia dużą ilość mocy!

Cechy szczególne: 

  • Wbudowany system aktywnego chłodzenia ACPC
  • Możliwość odkręcenia bazy silnika
  • Zastosowane otwarte łożyska umożliwiające lepsze chłodzenie
  • Wał wykonany z tytanu
  • Baza oraz dzwonek wykonany z najwyższej jakości aluminium
  • Wysokiej jakości magnesy 

Silnik do drona typu latające skrzydło

W tym silniku zastosowano wiele nowatorskich rozwiązań których nie możemy zobaczyć u innych marek. Posiada możliwość odkręcenia bazy silnika. Użytkownik posiada możliwość odkręcenia pierścienia ACPC w zależności od potrzeb.

W przypadku korzystania z silnika z zamontowanym pierścieniem ACPC należy zadbać o poprawny montaż silnika w taki sposób aby nie blokować przepływu powietrza. Uniemożliwienie przepływu powietrza może skutkować uszkodzeniem silnika.

Firma "KO tech" jest pierwszą firmą na świcie która zaimplementowała system chłodzenia w silniku bezszczotkowym wykorzystywanym w modelach który nie jest oparty na wentylatorach czy łopatach.

Tradycyjnie wykorzystywane wentylatory lub łopaty które są wbudowane już na etapie produkcji w dzwonki posiadają dwie znaczące wady. Pierwszą z nich jest fakt, że silniki się różnią w zależności od kierunku obrotu, kiedy to w większości obecnie produkowanych silników nie rozróżnia się silnika CW i CCW tylko są takie same, a w przypadku zastosowania takiego chłodzenia gdy został zastosowany silnik który został zaprojektowany do obrotu w inną stroną chłodzenie stanie się zupełnie nieefektywne. Drugą z wad jest fakt, że zastosowanie wentylatora lub łopatek wbudowanych w silnik znacząco  osłabia jego osiągi, zwiększa się czas reakcji, dostępna ilość obrotów silnika oraz moment obrotowy znacząco spada.

Silnik do drona typu latające skrzydło
Baza silnika KO

Firma KO stworzyła system ACPC który spręża powietrze bezpośrednio w dzwonku, które następnie jest pchnięte bezpośrednio na stojan oraz magnesy.

Niższe temperatury silnika, znacząco zwiększają moment obrotowy oraz responsywność drona w całym zakresie obrotów. Konstrukcja systemu ACPC jest używana jako przeciwwaga co znacząco redukuje ilość użytego środka używanego do wyważania dzwonków silników.

Dzięki użyciu mniejszej ilości środka zapewnia, zmniejsza się waga dzwonka dzięki czemu polepsza się czas reakcji, modelu.
 

Specyfikacja:

  • Magnesy: 52SH
  • Łożyska: EZO 9x4x4
  • Powłoka stratora: Japońska stal 0.15 nikkon
  • Wał: Tytanowy
  • Rozmiar stratora: 2210
  • Zasilanie(Lipo): 3-4s
  • Długość przewodów: 150mm
  • Materiał z którego został wykonany dzwonek: Aluminium 7075
  • Materiał z którego została wykonana baza: Aluminium 7075
  • Rozstaw otworów montażowych: 16x16mm
  • Uzwojenie wykonane z wysokiej jakości miedzi 99.9% 180d
  • System chłodzenia ACPC
  • Możliwość od kręcenia bazy od silnika
  • Kontrola jakości uzwojenia przeprowadzona na napięciu do 500v przy małym natężeniu
  • Dynamicznie dwuetapowo dynamicznie wyważany dzwonek
  • Waga: 45g z pierścieniem, 42g bez pierścienia ACPC
Kupując sztuk Rabat Możesz zaoszczędzić

Facebook Comments ()

Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Akceptuj Więcej informacji Odrzuć