Silnik KO Method SWR 2210 2200KV ACPC
Produkty powiązane
Zestaw 4 tytanowych kluczy imbusowych 1,5/2,0/2,5/3,0mm


Ciekawe Propozycje
HappyModel TinyWhoop Mobula6 FlySky/FrSky 19000kV/25000kV Odbiornik-FrSky, kV obroty-25000kV
Zestaw Jumper T-Lite Multiprotocol z sytemem ExpressLRS HappyModel i odbiornik rx: EP2
Zestaw 4 tytanowych kluczy imbusowych 1,5/2,0/2,5/3,0mm
Cechy szczególne:
Producent zaleca użycie go w modelu zasilanym pakietem lipo 3s-4s wyposażonym w skrzydło plastikowe śmigło APC w rozmiarze 6x4. Jednak nic nie stoi na przeszkodzie aby używać go w modelach o innej specyfikacji, jednak należy obserwować temperaturę podczas testów.
W silniku możemy znaleźć unikatowe rozwiązania charakterystyczne dla marki KO. Silnik posiada demontowaną bazę mocującą. Producent również daje możliwość demontażu pierścienia ACPC jeśli nie chcemy używać silnika razem z nim.
Firma "KO tech" jest pierwszą firmą na świcie która zaimplementowała system chłodzenia w silniku bezszczotkowym wykorzystywanym w modelach który nie jest oparty na wentylatorach czy łopatach.
Tradycyjnie wykorzystywane wentylatory lub łopaty które są wbudowane już na etapie produkcji w dzwonki posiadają dwie znaczące wady. Pierwszą z nich jest fakt, że silniki się różnią w zależności od kierunku obrotu, kiedy to w większości obecnie produkowanych silników nie rozróżnia się silnika CW i CCW tylko są takie same, a w przypadku zastosowania takiego chłodzenia gdy został zastosowany silnik który został zaprojektowany do obrotu w inną stroną chłodzenie stanie się zupełnie nieefektywne. Drugą z wad jest fakt, że zastosowanie wentylatora lub łopatek wbudowanych w silnik znacząco osłabia jego osiągi, zwiększa się czas reakcji, dostępna ilość obrotów silnika oraz moment obrotowy znacząco spada.
Firma KO stworzyła system ACPC który spręża powietrze bezpośrednio w dzwonku, które następnie jest pchnięte bezpośrednio na stojan oraz magnesy.
Niższe temperatury silnika, znacząco zwiększają moment obrotowy oraz responsywność drona w całym zakresie obrotów. Konstrukcja systemu ACPC jest używana jako przeciwwaga co znacząco redukuje ilość użytego środka używanego do wyważania dzwonków silników.
Dzięki użyciu mniejszej ilości środka zapewnia, zmniejsza się waga dzwonka dzięki czemu polepsza się czas reakcji, modelu.
Specyfikacja:
Kupując sztuk | Rabat | Możesz zaoszczędzić |
---|
Facebook Comments (