FAQ - Najczęściej zadawane pytania

FAQ - Najczęściej zadawane pytania

Jak dokonać rezerwacji ?

1. Wybierz akcesoria które chcesz wynająć.
2. Zadzwoń na: 728-613-282 lub napisz e-mail na: wynajem@avifly.pl celem potwierdzenia dostępności i zarezerwowania terminu.

Gdzie odebrać i oddać ?

Nasz punkt mieści się w Chorzowie na ulicy Kaliny 77
Godziny otwarcia
Pon. 11:00- 19:00 Wt. - pt. 9:30 – 16:00
Sobota 9:30 – 13:00 Niedziela nieczynne

Wymagane dokumenty przy wynajmie?

1. Dwa dokumenty tożsamości np. dowód osobisty, prawo jazdy, paszport, legitymacja studencka
2. Uiszczenie kaucji (gotówką przy odbiorze lub przedpłatą na konto bankowe).

Jak liczona jest doba najmu?

Doba liczona jest od godziny wypożyczenia sprzętu do dnia następnego tej samej godziny + 4h (jeżeli pozwalają na to godziny otwarcia punkt)

Co w przypadku zniszczenia lub kradzieży sprzętu.

W chwili wydania sprzętu Klientowi na niego przechodzi odpowiedzialność za wynajęte rzeczy do czasu zwrotu. Klient jest zobowiązany do zabezpieczenia wynajętego sprzętu przed zniszczeniem i utratą.
Gdy sprzęt zginie – Klient płaci odszkodowanie wartości rynkowej sprzętu.
W przypadku uszkodzenia – zależnie od rozległości uszkodzeń, Klient płaci pokrywa koszta naprawy o ile jest możliwa. W innym przypadku płaci odszkodowanie wartości rynkowej sprzętu.
W przypadku kradzieży należy niezwłocznie zgłosić ten fakt Policji.
Następnie należy w możliwie najkrótszym czasie poinformować nas o tym oraz dostarczyć kopie zgłoszenia na e-mail wynajem@avifly.pl lub osobiście w godzinach otwarcia punktu.

Przedłużenie okresu najmu.

Aby przedłużyć okres najmu należy skontaktować się telefonicznie pod numerem 728-613-282. Zastrzegamy możliwość odmowy przedłużenia najmu – nie zawsze możemy przedłużyć najem, sprzęt mógł zostać już zarezerwowany wcześniej. Dodatkowy najem liczony jest według cennika.



Zapomniałem i spóźniłem się z zwrotem.

W takim przypadku za każdy dzień zwłoki naliczana podwójna opłata jak za 1 dniowy najem i taki zapis jest w umowie. Jednak jesteśmy tylko ludźmi i gdy opóźnienie nie wpływa na odbiór zamówionego sprzętu przez kogoś, zawsze staramy się pójść na rękę Klientowi i pobieramy opłatę według cennika.

Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Akceptuj Więcej informacji Odrzuć