Model potrafi być niezwykle szybki ale przede wszystkim jest niezwykle zwrotny i precyzyjny. Na 4S nie jest nadmiernie zrywny, co pomaga przy nauce latania, jednak można to łatwo zmienić, wykorzystując pakiet 6S, przez co z łagodnego modelu, uzyskujemy prawdziwą bestie. Obraz jest bardzo czytelny i stabilny dzięki solidnemu zestawowi FPV - zapewniającą dobrą wizję. Pozwala ona również na loty w grupie (należy pamiętać o dobraniu odpowiednich kanałów czyli częstotliwości) . Poza tym dron w zależności od umiejętności pilota może latać w różnych trybach:
- Angle ( dla początkujących)- to tryb lotu w którym wychylenie drona we wszystkich kierunkach jest ograniczone. Wciąż należy pilnować gazu. Puszczenie prawego drążka (Mode 2) spowoduje powrót quadrokoptera do poziomu.
- Horizon (dla średnio zaawansowanych)- jest to bardziej rozbudowany tryb Angle nie ograniczający maksymalnego kąta wychylenia drona. Reszta pozostaje taka sama.
- Acro (dla zaawansowanych)- maksymalny kąt wychylenia drona nie jest ograniczony. Po puszczeniu prawego drążka (Mode 2) dron zostanie w zadanej pozycji i nie wróci sam do poziomu. Oznacza to, że trzeba nadzorować ruch drona we wszystkich osiach.
Tryby mogą być zmieniane w łatwy sposób nawet w trakcie lotu za pomocą przełączników na aparaturze. Model jest również bardzo wytrzymały, dzięki czemu bez problemu przeżyje trudne początki. Jeżeli zdarzy się jednak cokolwiek uszkodzić posiadamy w ofercie pełen zestaw części zamiennych.
Kontroler lotu oparty jest na procesorze F411 oraz oprogramowaniu EmuFlight. Całość wstępnie skonfigurowana jest przez nas, jednak daje bardzo szerokie pole do własnych ustawień. Od tych podstawowych po bardzo zaawansowane gdy dojdziemy do takiego poziomu lub wymagać będzie tego sytuacja.
Silniki o rozmiarze 2004 są wręcz idealne dla tego modelu. Są ekonomiczne a przy tym bardzo sprawne i pozwalają rozpędzić model nawet do prędkości ponad 200km/h, dzięki zastosowaniu ESC o wydajności prądowej 40A.
Model można dowolnie konfigurować w przyszłości i gdy chcemy dokonać jakieś modyfikacji czy upgradu możemy wymienić praktycznie każdy element na inny: od kamery, przez nadajnik wideo po ESC i silniki. Wszystko jest w pełni znormalizowane.