Silnik KO Method X-Class 430KV

777,77 zł

622,22 zł Zniżka -20%

Producent:
KO
Ilość:
4
Wysyłka:

Do 24h

Dostępność:
Dostępny w magazynie
Dostawa:
Za darmo Sprawdź koszty dostawy
Prezent

Już wkrótce!

Produkty powiązane

Silnik KO Method X-Class (430KV)

Firma KO jest znana na całym świecie z swoich wysokich jakościowo produktów naszpikowanych nowoczesnymi rozwiązaniami których nie możemy spotkać w silnikach innych producentów.

Silnik ten jest przeznaczony do większych dronów wyścogowych należących do klasy X, czyli w rozmiarze od 800mm-1200mm. W tym produkcie znajdziemy wiele technologii które są unikatowe dla marki KO. 

Cechy szczególne: 

  • Wbudowany system aktywnego chłodzenia ACPC
  • System smarowania olejem RaceX
  • Możliwość odkręcenia bazy silnika wraz z zbiornikiem oleju
  • Zastosowane otwarte łożyska umożliwiające lepsze chłodzenie oraz smarowanie
  • Łatwo demontowalny wał wykonany z hartowanej stali
  • Baza oraz dzwonek wykonany z najwyższej jakości aluminium
  • Wysokiej jakości magnesy 
  • Strator Cyro, odporny na skrajne temperatury umożliwiający korzystanie z sprajów Cyro
  • Sylikonowa zatyczka umożliwiająca szybką i łatwą wymianę oleju

Silnik KO z  możliwoscią odkręcenia wału

Firma "KO tech" jest pierwszą firmą na świcie która zaimplementowała system chłodzenia w silniku bezszczotkowym wykorzystywanym w modelach który nie jest oparty na wentylatorach czy łopatach.

Tradycyjnie wykorzystywane wentylatory lub łopaty które są wbudowane już na etapie produkcji w dzwonki posiadają dwie znaczące wady. 

ierwszą z nich jest fakt, że silniki się różnią w zależności od kierunku obrotu, kiedy to w większości obecnie produkowanych silników nie rozróżnia się silnika CW i CCW tylko są takie same, a w przypadku zastosowania takiego chłodzenia gdy został zastosowany silnik który został zaprojektowany do obrotu w inną stroną chłodzenie stanie się zupełnie nieefektywne. Drugą z wad jest fakt, że zastosowanie wentylatora lub łopatek wbudowanych w silnik osłabia znacząco jego osiągi, zwiększa się czas reakcji, dostępna ilość obrotów silnika oraz moment obrotowy znacząco spada.

Silnik KO do drona wyścigowego w rozmiarze 800-1200
Wnętrze silnika KO przeznaczonego do drona wyścigowego

Firma KO stworzyła system ACPC który spręża powietrze bezpośrednio w dzwonku, które następnie jest pchnięte bezpośrednio na stojan oraz magnesy.

Niższe temperatury silnika, znacząco zwiększają moment obrotowy oraz responsywność drona w całym zakresie obrotów. Konstrukcja systemu ACPC jest używana jako przeciwwaga co znacząco redukuje ilość użytego środka używanego do wyważania dzwonków silników.

Dzięki użyciu mniejszej ilości środka zapewnia, zmniejsza się waga dzwonka dzięki czemu polepsza się czas reakcji modelu.

W silnikach bezszczotkowych wydajność jest zależna od temperatury stratora, magnesów oraz uzwojenia. Firma KO odkryła, że jest to jedna z przyczyn która ogranicza silniki przed uzyskiwaniem lepszych osiągów.  Aby poradzić sobie z tym problemem został opracowany specjalny spray CYRO który zamraża silnik doprowadzając go do temperatury około -30°C (zależnie od temperatury otoczenia) co obniża temperaturę komponentów silnika gwarantując poprawę osiągów.  Podczas opracowania CYRO producent napotkał wiele problemów, ponieważ zwyczajna powłoka uzwojenia pęka podczas jego użycia, więc została opracowana specjalna powłoka która może być używana wraz z sprejem CYRO a dodatkowo chroni uzwojenie przez korozją mogącą powstać podczas skraplania wynikającego z różnicy temperatur. 
Użycie środka jest łatwe i szybkie, wystarczy jedynie spryskać silnik aby go zamrozić!

 

°

°

Spray zwiekszający moc drona wyścigowego FPV

Specyfikacja:

    • Konfiguracja 430kv 10 pole 2y windings 
    • Wał wykonany z hartowanej stali, z możliwością demontażu
    • Wymienna baza z możliwością odkręcenia jej od silnika 
    • Dzwonek oraz baza wykonana z aluminium 7075
    • Otwarte łożyska Ezo 19x8mm 
    • System smarowania olejem
    • Unikalna konstrukcja wału która pozwala zmniejszyć wysokość silnika do 65% w porównaniu do innych silników tej klasy
    • Wbudowana pompa oleju 
    • Strator koloru czarnego kompatybilny z sprejem CYRO . 
    • Napięcie zasilania(lipo): 12-14s 
    • Zaokrąglone magnesy Sh52 odporne na wysoką temperaturę aż do 180°C
    • Pokrycie stratora: laminat 0.15mm 
    • Air gap: 0.15mm 
    • Nylonowy oplot przewodów przy stratorze 
    • System chłodzenia ACPC
    • Zintegrowana uszczelka w górnej części wału
    • Waga: 395g
                                    Kupując sztuk Rabat Możesz zaoszczędzić

                                    Facebook Comments ()

                                    Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Akceptuj Więcej informacji Odrzuć