Silnik KO Method Drag 2210 2250 2600KV RaceX Oil Cooling ACPC

190,19 zł

186,39 zł Zniżka -2%

Producent:
KO
Ilość:
1
Wysyłka:

Do 24h

Dostępność:
Dostępny w magazynie
Dostawa:
Za darmo Sprawdź koszty dostawy
Prezent

Już wkrótce!

Produkty powiązane

Silnik Method D 2210 2600KV

Firma KO jest znana na całym świecie z swoich wysokich jakościowo produktów naszpikowanych nowoczesnymi rozwiązaniami których nie możemy spotkać w silnikach innych producentów.

Silnik Method D jest najlepszym silnikiem tego typu, posiada unikalne cechy takie jak system smarowania olejem, możliwość odkręcenia bazy silnika, sylikonowa zatyczka zbiorniczka oleju!

Cechy szczególne: 

  • Wbudowany system aktywnego chłodzenia ACPC
  • System smarowania olejem RaceX
  • Możliwość odkręcenia bazy silnika wraz z zbiornikiem oleju
  • Zastosowane otwarte łożyska umożliwiające lepsze chłodzenie oraz smarowanie
  • Wał wykonany z tytanu
  • Baza oraz dzwonek wykonany z najwyższej jakości aluminium
  • Wysokiej jakości magnesy 
  • Strator Cyro, odporny na skrajne temperatury umożliwiający korzystanie z sprajów Cyro
  • Sylikonowa zatyczka umożliwiająca szybką i łatwą wymianę oleju

Silnik KO z odkręconą bazą

 

Silniki KO Method D zostały stworzone do wyścigów dronów gdzie występują małe opory powietrza a waga drona jest niska. Drony FPV tego typu producent zaleca wyposażać w śmigła 2 łopatowe. Jeśli silniki będą używane w dronie przeznaczonym do freestyle lub wyścigowym należy zwrócić szczególną uwagę aby ich nie uszkodzić. 

Należy użyć odpowiedniej konfiguracji ESC i kontrolera lotu ponieważ silniki korzystają z konstrukcji wykorzystującej 10 magnesów a nie jak jest to standardowo 14.

Firma "KO tech" jest pierwszą firmą na świcie która zaimplementowała system chłodzenia w silniku bezszczotkowym wykorzystywanym w modelach który nie jest oparty na wentylatorach czy łopatach.

Tradycyjnie wykorzystywane wentylatory lub łopaty które są wbudowane już na etapie produkcji w dzwonki posiadają dwie znaczące wady. Pierwszą z nich jest fakt, że silniki się różnią w zależności od kierunku obrotu, kiedy to w większości obecnie produkowanych silników nie rozróżnia się silnika CW i CCW tylko są takie same, a w przypadku zastosowania takiego chłodzenia gdy został zastosowany silnik który został zaprojektowany do obrotu w inną stroną chłodzenie stanie się zupełnie nieefektywne. Drugą z wad jest fakt, że zastosowanie wentylatora lub łopatek wbudowanych w silnik znacząco  osłabia jego osiągi, zwiększa się czas reakcji, dostępna ilość obrotów silnika oraz moment obrotowy znacząco spada.

Firma KO stworzyła system ACPC który spręża powietrze bezpośrednio w dzwonku, które następnie jest pchnięte bezpośrednio na stojan oraz magnesy.

Niższe temperatury silnika, znacząco zwiększają moment obrotowy oraz responsywność drona w całym zakresie obrotów. Konstrukcja systemu ACPC jest używana jako przeciwwaga co znacząco redukuje ilość użytego środka używanego do wyważania dzwonków silników.

Dzięki użyciu mniejszej ilości środka zapewnia, zmniejsza się waga dzwonka dzięki czemu polepsza się czas reakcji, modelu.
 

W silnikach bezszczotkowych wydajność jest zależna od temperatury stratora, magnesów oraz uzwojenia. Firma KO odkryła, że jest to jedna z przyczyn która ogranicza silniki przed uzyskiwaniem lepszych osiągów.  Aby poradzić sobie z tym problemem został opracowany specjalny spray CYRO który zamraża silnik doprowadzając go do temperatury około -30°C (zależnie od temperatury otoczenia) co obniża temperaturę komponentów silnika gwarantując poprawę osiągów.  Podczas opracowania CYRO producent napotkał wiele problemów, ponieważ zwyczajna powłoka uzwojenia pęka podczas jego użycia, więc została opracowana specjalna powłoka która może być używana wraz z sprejem CYRO a dodatkowo chroni uzwojenie przez korozją mogącą powstać podczas skraplania wynikającego z różnicy temperatur. 
Użycie środka jest łatwe i szybkie, wystarczy jedynie spryskać silnik aby go zamrozić!

 

°

°

Spray zwiekszający moc drona wyścigowego FPV

Specyfikacja:

  • Magnet: 52SH
  • Łożyska: EZO 9x4x4
  • Powłoka stratora: Japońska stal 0.15 nikkon
  • Wał: Tytanowy
  • Rozmiar stratora: 2210
  • Zasilanie(Lipo): 4-6s
  • Długość przewodów: 145mm
  • Materiał z którego został wykonany dzwonek: Aluminium 7075
  • Materiał z którego została wykonana baza: Aluminium 7075
  • Rozstaw otworów montażowych: 16x16mm
  • Uzwojenie wykonane z wysokiej jakości miedzi 99.9% 180d
  • System chłodzenia
  • Możliwość od kręcenia bazy od silnika
  • System smarowania olejem
  • Wbudowana pompa oleju
  • Kontrola jakości uzwojenia przeprowadzona na napięciu do 500v przy małym natężeniu
  • Dynamicznie dwuetapowo dynamicznie wyważany dzwonek
  • Waga: 40g
Kupując sztuk Rabat Możesz zaoszczędzić

Facebook Comments ()

Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Akceptuj Więcej informacji Odrzuć